ADK Europe wint Euro-account NEC


Er ging een pitch aan vooraf tussen Saatchi & Saatchi, CDP-Travissuly, Hakuhodo, McCann Erickson en ADK Europe. De pitch die zowel strategie, creatie als media omvatte, werd geleid vanuit de NEC vestiging in Londen en begeleid door NEC’s hoofdkwartier in Tokyo.
De pitch werd uitgeroepen omdat NEC Corporation zich wil herpositioneren van hardware verkoper tot aanbieder van integrale oplossingen, aldus ADK Europe. ‘NEC behoort tot de meest toonaangevende technologiebedrijven ter wereld en is een van de belangrijkste spelers in de ontwikkelingen van 3G telecommunicatie.’ Martin Patmore, ADK Europe’s client services director: ‘We zijn verheugd dat NEC ons gekozen heeft voor deze opdracht. Met name omdat dit de eerste samenwerking is met onze nieuwe partner Faulds in Engeland.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoDe campagne gaat medio november van start en richt zich op strategische besluitvormers en IT directies.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid