‘Grey in pitch op Alfa Romeo’


Alfa is met Singapore Airlines een belangrijke klant en was zelfs de startklant van het oorspronkelijke Conquest-netwerk in 1988, toen WPP de behandeling van Alfa Romeo strikt gescheiden wilde houden van het Ford-account. Volgens BrandWeek zijn de gesprekken tussen Grey en Alfa Romeo ‘gevorderd’, maar er wordt niet gezegd wat de aard van de problemen is tussen de Fiat-dochter en Red Cell. WPP is in hoog tempo bezig om Red Cell te positioneren als creatief netwerk en verwerft daartoe verschillende bureaus van naam in de diverse landen.
Grey werkt in verschillende landen nog voor Skoda, maar die relatie staat op losse schroeven. Er zijn gesprekken met Cayenne.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoAlfa zou een krachtig netwerk willen hebben en op die manier tegemoet kunnen komen aan de bezuinigingen die de autofabrikant door moeder Fiat worden opgedrongen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid