Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Grey in pitch op Alfa Romeo’

WPP’s Grey Cell-netwerk, voorheen Conquest, maakt zich grote zorgen nu Alfa Romeo, zijn grootste klant, is gesprek is met het netwerk van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alfa is met Singapore Airlines een belangrijke klant en was zelfs de startklant van het oorspronkelijke Conquest-netwerk in 1988, toen WPP de behandeling van Alfa Romeo strikt gescheiden wilde houden van het Ford-account. Volgens BrandWeek zijn de gesprekken tussen Grey en Alfa Romeo ‘gevorderd’, maar er wordt niet gezegd wat de aard van de problemen is tussen de Fiat-dochter en Red Cell. WPP is in hoog tempo bezig om Red Cell te positioneren als creatief netwerk en verwerft daartoe verschillende bureaus van naam in de diverse landen.

related partner content for mobile comes here

Grey werkt in verschillende landen nog voor Skoda, maar die relatie staat op losse schroeven. Er zijn gesprekken met Cayenne.

Alfa zou een krachtig netwerk willen hebben en op die manier tegemoet kunnen komen aan de bezuinigingen die de autofabrikant door moeder Fiat worden opgedrongen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in