Overslaan en naar de inhoud gaan

Tom Siebel: ‘Geen markt voor CRM’

Het is afgelopen met CRM, aldus Tom Siebel op de DCI Customer Relationship Management Conference in New York. ‘Er is gewoon geen markt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Vele bedrijven proberen nog steeds op de CRM-markt te komen, bouwen generieke systemen voor sales force automatisering, customer service, of marketing software. Maar ze jagen op een markt die niet bestaat. Er is geen markt voor CRM in de verzekeringsbranche. Er is een markt voor verzekerings-CRM’, legde Siebel uit. Web service wordt volgens hem de sleutel tot deze verschuiving.

related partner content for mobile comes here

Uit geheel onverdachte hoek komt dit slecht-nieuwsbericht natuurlijk niet. Siebel ziet vooral geen toekomst voor de geïntegreerde oplossingen waar concurrenten SAP en Oracle in handelen. De toekomst, aldus de softwarebaas, ligt bij geautomatiseerde business processen en web services. En dat is precies wat Siebel op de markt aan het brengen is…

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in