Overslaan en naar de inhoud gaan

BBC wil onlinebestedingen netto registreren

BBC De Media en Reclame Bank gaat de onlinebestedingen op andere wijze registreren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf eind dit jaar moeten exploitanten netto- in plaats van brutobestedingen aanleveren. Volgens Emerce is het bureau hierover al enige maanden in gesprek met het IAB-exploitantenoverleg, waarin alle grote exploitanten zijn vertegenwoordigd. De exploitanten willen nog voor het eind van het jaar hun bestedingen op nettobasis gaan verstrekken. De gegevens zijn in eerste instantie voor eigen gebruik, maar moeten later ook openbaar worden gemaakt. De informatie zal overigens alleen op geaggregeerd niveau worden gepubliceerd.

related partner content for mobile comes here

Emerce tekende het nieuws op, nadat partijen uit de online- advertisingwereld via deze publicatie kritiek hadden geuit op de methodiek van BBC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in