Campagne publieke radiozenders van start
De publieke radiozenders Radio 1, 2, 3FM en 4 zijn vandaag de campagne ‘Publieke radiozenders. Zo gevonden’ gestart.
Uitgelegd wordt wanneer de frequenties van de zenders veranderen en hoe men op de hoogte kan blijven van de veranderingen gedurende de zero base operatie. De campagne loopt tot februari 2003. De zero base operatie heeft veel gevolgen, want van de 32 frequenties waarop de publieke stations nu uitzenden, veranderen er 23. De aanpassingen, die gefaseerd worden uitgevoerd, moeten klaar zijn op 1 februari 2003. In de campagne worden eenb telefoonnummer, site en teletekstpagina genoemd. Er zijn commercials via de Ster, advertenties in dagbladen, billboards en de servicepagina’s van omroepbladen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid