Geen bezwaar tegen gesponsorde links
De meeste internetgebruikers (70 procent) hebben er geen bezwaar tegen als een zoekopdracht ook gesponsorde banners en links oplevert.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van deze gebruikers vindt 44 pct dat een zoekmachine wel duidelijk onderscheid moet maken tussen gesponsorde en reguliere resultaten. Dat blijkt uit de Nationale Search Engine Monitor van Checkit en internetonderzoekbureau R&M Interactive. Een kwart van de internetters (26 pct) vindt gesponsorde banners en links vervelend. Van alle internetters klikt 16 pct ‘wel eens’ op een gesponsorde banner of link.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid