Overslaan en naar de inhoud gaan

HVR/Bridge:discussieplatform normen en waarden

Op het internetplatform www.humanradar.nl/heinsbroek kan vanaf vanmiddag iedereen discussiëren over een normen en waardencampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit naar aanleiding van het initiatief van minister Heinsbroek van Economische Zaken om normen en waarden in Nederland te veranderen door middel van een intensieve reclamecampagne. Het idee van de minister roept een aantal fundamentele vragen op, stelt HVR/Bridge. Is hier sprake van propagandistische methoden? Of is het een sympathieke poging om de kwaliteit van de samenleving te verbeteren? Is het de rol van een overheid om haar moraal via massacommunicatie te 'verkopen', of beperkt die rol zich tot regisseur van het maatschappelijk debat? Human Radar wil daarom een serieus peilinstrument zijn voor meningen in de samenleving. De resultaten worden als input aangeboden aan de in te stellen commissie Normen en Waarden en aan Heinsbroek.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in