Bertelsmann trekt reclamecampagne terug
Bertelsmann heeft het plan voor een advertentiecampagne van vele miljoenen euro’s teruggetrokken. Het plan was nog afkomstig van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau Springer & Jacoby was al bezig met de campagne, gericht op investeerders en financiers in Europa. Middelhoff sprak destijds van een nieuwe aandelenuitgifte in 2005 om de internationale ambities te kunnen verwezenlijken. Maar door het vertrek van Middelhoff is dat plan nu bevroren. Conservatieve aandeelhouders hebben andere gedachten over de wereldwijde expansie in de huidige onzekere markt, schrijft Brandrepublic.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid