Overslaan en naar de inhoud gaan

Huib de Vries nieuwe adviseur bij Boer & Croon

Bij Boer & Croon Corporate Communication (BCCC) is Huib de Vries in dienst getreden als adviseur. Hij gaat zich vooral richten op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder werkte Huib de Vries onder meer bij Mitsubishi Motors als Manager Public Relations, als consultant bij het internationale communicatie-adviesbureau Burson-Marsteller en als fractie- en campagnemedewerker bij D66.

related partner content for mobile comes here

Boer & Croon Corporate Communication adviseert het topmanagement van de grotere bedrijven en instellingen over de interne en externe communicatie van hun organisaties. Daarbij richt het zich op positionering en merkontwikkeling, veranderings- en beleidscommunicatie en crisis- en issuemanagement. Het bureau is drie jaar geleden van start gegaan en werkt nu met een vijftiental senior adviseurs. Het maakt deel uit van de Boer & Croon Strategy and Management Group.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in