Overslaan en naar de inhoud gaan

On line positionering Unilever voor arbeidsmarkt

Internetbureau Framfab Nederland geeft de on line positionering van Unilever Nederland op de arbeidsmarkt vorm. De speciale wervingsite…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Internetbureau Framfab Nederland geeft de on line positionering van Unilever Nederland op de arbeidsmarkt vorm. De speciale wervingsite is een onderdeel van de nieuwe, internationale arbeidsmarktcampagne ‘Your Passion. Our strength.’

related partner content for mobile comes here

De campagne, in Nederland van start gegaan op 2 september 2002, heeft als doelUnilever te positioneren als aantrekkelijke werkgever voor studenten enacademici met enkele jaren werkervaring. Op de wervingsite kunnentoptalenten onder meer on line solliciteren naar stages en startfuncties, envragen stellen aan werknemers van Unilever.
De kernwaarden van het Unilever employer brand YOU bestaan uit de vijfpassies die potentiële werknemers van Unilever moeten bezitten: teamwork,resultaat, innovatie, persoonlijke groei en diversiteit. Deze vijf passiesworden via de arbeidsmarktcampagne ‘Your passion. Our strength.’gecommuniceerd. Framfab vertaalde deze passies naar een on line concept meteen duidelijke merkidentiteit en verschillende functionaliteiten. Zo kunnenpotentiële werknemers via het ‘vragenvuur’ vragen stellen aan werknemers vanUnilever. De vragen en antwoorden worden op de site gepubliceerd. Door degeavanceerde registratiemodule kunnen bezoekers bij vervolgbezoekeneenvoudig hun gegevens opvragen.
De on line uitingen sluiten aan bij corporate richtlijnen en deNederlandse communicatiestrategie die door communicatie-adviesbureau BikkerEuro RSCG werden ontwikkeld. Zo ligt in de off line uitingen de nadruk op YOUen de payoff ‘Your Passion. Our strength.’ De off line communicatie verwijstzoveel mogelijk naar de website. Op de site staan vervolgensinteractie en de mogelijkheid tot contact centraal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in