Overslaan en naar de inhoud gaan

Chris Baylis naar iris

iris trekt Tribal DDB’s Chris Baylis aan als Executive Creative Director
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

iris Worldwide heeft Chris Baylis, Executive Director van Tribal DDB London, aangetrokken als Executive Creative Director. Deze nieuwe rol is gecreëerd als onderdeel van iris’ missie om te groeien naar het grootse onafhankelijke creatieve bureaunetwerk in de wereld.
 
Baylis, die Amsterdam recentelijk heeft verruild voor London won gedurende zijn vijf jaar bij Tribal DDB Amsterdam een Cannes Film Grand Prix met ‘Carrousel’ voor Philips. Sinds een jaar is hij werkzaam bij Tribal DDB in London en daar verantwoordelijk voor het wereldwijde Volkswagen account. Hij voegt zich bij iris in januari 2014 en zal samenwerken met Tom Ormes, Creative Director van iris’ Amsterdamse kantoor en Shaun McIlrath, Joint Global Creative Director.
 
McIlrath zegt over deze aanstelling: &;We hebben Chris altijd van een afstand in de gaten gehouden en, toen hij in Amsterdam zat, met hem samengewerkt op klanten zoals Philips en Heineken. Hij was als concurrent inspirerend en ik verwacht dat dat alleen maar meer zal zijn als collega. We hebben een simpele filosofie voor succes; houd je gedeisd, werk hard en neem je helden in dienst.&;

related partner content for mobile comes here

iris Worldwide trok in 2013 het MINI account in UK aan, deed de globale launch van e-cigarettes Vype, het retailwerk voor TomTom en werkte op bestaande internationale klanten als Shell en Philips.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in