Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: So Viral It's Scary

1,6 mln views voor psycho clown, bloeddorstige honden en een beer van LG en SuperHeroes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Is het echt waar, dat mannen niet kunnen multitasken? In de nieuwe online film ‘So Viral It’s Scary’ nemen LG en SuperHeroes Amsterdam de proef op de som en veranderen een gamestore in een spookhuis. Hoe reageren nietsvermoedende mannen op de multitask uitdagingen die op hen worden afgevuurd? Kunnen ze de situatie aan, of is het… game over? Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor een pscyho clown, bloeddorstige honden en een beer.

related partner content for mobile comes here

Prankvertising
‘So Viral It’s Scary’ is de volgende episode in de reeks ‘So Real It’s Scary’ films die door SuperHeroes Amsterdam is neergezet. &;So Viral It&;s Scary&; is gisteren geplaatst en heeft op het moment al 1,6 miljoen views. De films hebben bij elkaar al meer dan 45 miljoen views op YouTube verzameld. Is ‘prankvertising’ het beste recept voor een viral? &;Prank virals worden steeds extremer. Waar houdt het op, is vaak de vraag. In So Viral It’s Scary haken we hier op in door te spelen met het recept van een prank viral, met een dikke knipoog natuurlijk&;, zegt Rogier Vijverberg, creative director van SuperHeroes.

De film is ontwikkeld in opdracht van LG HQ in Zuid-Korea. Doel van de film is de LG 21:9 UltraWide Monitor promoten als de perfecte tool voor multitasken en gaming. 

;s Scary - Men can&;t multitask

  

Credits

Bureau: SuperHeroes Amsterdam
Creative Director: Rogier Vijverberg
Copywriter:Elliot Stewart-Franzen
Bureau producer:Severien Jansen
Filmproductie: Hobby Film
Regisseur:Carl Sundemo
DOP:Reinis Traidas
Set Designer:Juris Zukovskis
Productie Manager:Baiba Grapena
1st AD: Madara Dislere
Producent:Frida Alexandersson, Dace Siatkovska, Calle Isberg
Editing:Carl Sundemo, Hakan Warn
Post-productie: Fred Huergo, Patrick Bjorklund, Caviar, DEGROT
Audio post productie: Jons Maresch
Klant:LG Electronics Inc
Verantwoordelijk bij klant:Cathy Kim, Kwangho Kim, Waldi Weisz Blanchetta

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in