Overslaan en naar de inhoud gaan

Carola Verschoor nieuwe managing director Brainjuicer Nederland

Marktonderzoeksbureau BrainJuicer heeft een nieuwe managing director: Carola Verschoor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marktonderzoeksbureau heeft een nieuwe managing director: Carola Verschoor.

related partner content for mobile comes here

Verschoor komt van Sara Lee, waar ze drie jaar werkte waarvan de laatste twee jaar als internationaal marketingdirecteur Coffee Innovations. Daarvoor vervulde ze marketingfuncties op nationaal en internationaal niveau bij Kraft Foods, The Coca-Cola Company en Danone.

‘Ik vind het ontzettend leuk om bij BrainJuicer aan de slag te gaan’, zegt ze vanzelfsprekend. ‘BrainJuicer voert fris en inspirerend onderzoek uit, wat naadloos aansluit op mijn visie dat goede marketing gewaagde ideeën, een creatieve aanpak en een flinke dosis toewijding en volharding vergt. Goede marketing begint bij goed onderzoek, en ik verheug me erop dat ik klanten in Europa mag verblijden met BrainJuicers revolutionaire aanpak van ideeën, concepten, communicatie en klanttevredenheid’.

BrainJuicer werd tien jaar geleden opgericht. De voorganger van Verschoor, Evert Bos, ging naar Anthem.

In dit stelt Verschoor zich zelf voor.

En in dit filmpje wordt ze door oprichter & Chief Juicer, John Kearon .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in