Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Roorda's vette foodfight

Bij de online activatie 'Vette Foodfight' vechten leerlingen en het Voedingscentrum voor een gezonde schoolkantine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een vette hap op school, ook leerlingen willen dat vaak niet. Dat is het uitgangspunt van de online activatie die Roorda bedacht voor het Voedingscentrum. In de ;Vette Foodfight&; wordt gevochten voor een gezonde schoolkantine. 

related partner content for mobile comes here

Met deze game kunnen jongeren het gevecht aangaan. Ze gooien snacks terug naar Eddy Zoëy, een opstand tegen ongezonde producten. Hiervoor moeten ze wel goed mikken, want de tv-presentator draait rond op een draaischijf. Hoe beter gemikt, hoe meer punten.

Zijn ze blij met hun score? Dan kunnen ze hem delen op Facebook. Hiermee laten de jongeren zien dat ze ‘vechten’ voor een gezonde schoolkantine. Als ze vrienden uitnodigen om mee te vechten voor hun school, kunnen ze nog vaker spelen. Eddy Zoëy kiest vervolgens een school uit de top 5 en gaat daar persoonlijk langs om de directeur de high score  aan te bieden, oftewel de boodschap: deze leerlingen willen een gezonde schoolkantine. 

Zie hier een filmpje van een van de bezoekjes van Eddy Zoëy:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Creatie

Bureau: Roorda Reclamebureau

Creatie: Joey Boeters, Sjoerd Verbrugge, Joeri Jansen

Interactive: Merlijn Hoek
Productie: Mass Movement
Account: Judit de Graaff, Floor Bongers
Klant: Voedingscentrum
Verantwoordelijk bij klant: Kitty van Wijk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in