Overslaan en naar de inhoud gaan

O2 lanceert Twitter zelfserviceplatform

O2 breidt zijn klantenservice uit met ’s werelds eerste Twitter zelfserviceplatform. Consumenten krijgen middels een DM toegang tot hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het callcenter van de Britse mobiele operator O2 wordt maandelijks 1 miljoen keer minder gebeld in vergelijking met twee jaar geleden. De Twitter zelfservice is volgens O2 dan ook een handreiking aan de consument, die liever via een digitaal medium contact zoekt met de telecommer.

related partner content for mobile comes here

Via hebben abonnees van O2 toegang tot 9 onderdelen van hun persoonlijke accountinformatie: onder andere uitgaven, dataverbruik, maar ook de laatste systeemupdates voor Android, Windows en iOs, en een overzicht van de nieuwste toestellen.

Consumenten moeten hiervoor O2 volgen op Twitter en de hashtag gebruiken. Hierop ontvang je een dm-bericht met een verificatiecode. Deze code moet je vervolgens middels een sms terugsturen naar O2, om te bewijzen dat je echt klant bent.

De dienst is ontwikkeld door technologiebedrijf IMImobile.

Bron: Marketingmagazine

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in