Overslaan en naar de inhoud gaan

Voormalig TBWA Executive Creative Director naar Facebook

Voormalig TBWA/Media Arts Lab Executive Creative Director Scott Trattner naar Facebook
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trattner gaat het groeiende in-house creative team van Facebook leiden als Executive Creative Director. Dit team bestaat inmiddels uit 15-20 werknemers. Ondanks dat Trattner afkomst is uit de reclamewereld, geeft Facebook aan niet de reclamewereld in te gaan. Maar gezien zijn ervaring is het duidelijk dat Facebook investeert in zijn eigen marketing- en creatieve team. In augustus werd Gary Briggs van Motorola/Google binnengehaald als eerste CMO voor het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

&;Facebook  wordt geïnspireerd door miljoenen mensen die elke dag op het platform te vinden zijn. Het is een mooie uitdaging om samen te werken met een wereldwijd merk en een team geleid door Gary Briggs (CMO) en Rebecca Van Dyck (Senior Director of Product Marketing).&;

Hiervoor zat Scott Trattner als Ad Executive bij Google.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in