Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne nieuw merk Whole Earth Peanut Butter: 'Dit is geen pindakaas'

MediaScience komt met een awareness campagne voor het nieuwe Wessanen-merk Whole Earth Peanut Butter.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het digitale bureau is volledig verantwoordelijk voor de online campagne met de slogan 'Dit is geen pindakaas'.

related partner content for mobile comes here

Whole Earth maakt ethisch geproduceerde producten van natuurlijke ingrediënten, zonder toevoegingen. Vanaf deze maand is Whole Earth Peanut Butter voor het eerst te koop in Nederland. Bij de Albert Heijn zijn vier te koop: Smooth, Crunchy, Mixed Seeds en Nut Butter.

Facebook, Instagram en SEA


In de eerste fase moet de campagne awareness creëren rondom Whole Earth Peanut Butter via de kanalen Facebook, Instagram en SEA met #ditisgeenpindakaas. De campagne is voornamelijk gericht op vrouwen in de leeftijd 20-35 met een actieve levensstijl en interesse in gezond eten. 

In de eerste fase moet de campagne awareness creëren rondom Whole Earth Peanut Butter via de kanalen Facebook, Instagram en SEA met #ditisgeenpindakaas. De campagne is voornamelijk gericht op vrouwen in de leeftijd 20-35 met een actieve levensstijl en interesse in gezond eten. 

René Zeedijk, managing partner bij MediaScience, zegt dar Wessanen zijn bureau naast Zonnatura ook Whole Earth heeft toevertrouwd voor de digitale campagnes. 'Wij gaan Whole Earth Peanut Butter helpen groeien door de aandacht van haar doelgroep niet te kopen, maar te verdienen.'
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in