Glasnost leidt intern consultants op
Communicatiebureau Glasnost is een management-traineeship programma gestart met de aanstelling van vier junior consultants. In het driejarige traineeship worden de juniors opgeleid tot consultants door een combinatie van externe VEA-cursussen, interne trainingen, bezoeken aan de vakbroeders zoals uitgevers en mediabureaus en een goede dosis praktijkervaring.
Wouter Glaser, oprichter van Glasnost: ‘Glasnost is in vijf jaar uitgegroeid van een éénpitter naar 15 medewerkers. Na ons vijfjarig jubileum is dit een tijd van reflectie. Tot nu toe hebben we mensen met ervaring aangenomen en daarmee het team samengesteld. Het is nu het moment om te investeren in onze interne opleiding om zo elk jaar een aantal talenten naar het volgende niveau te brengen. Zodat de groei die we hebben ingezet duurzaam kunnen doorzetten.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
De vier:
Thomas de Bekker (22) werkte eerder als journalist bij gamemedium XGN. (linksonder)
Lonneke de Boer (21) deed voor Glasnost ervaring op bij Hill+Knowlton Strategies, Sanoma en Vogue. (linksboven)
Beau Moesman (23) werkte eerder bij pr-bureau Linden & Barbosa. (rechtsboven)
Tinka Snoeijs (24) werkte tijdens haar studie Marketing voor social bureau UberGoudConnected. (rechtsonder)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid