Overslaan en naar de inhoud gaan

Cadillac doet het goed in liedjes

Het Amerikaanse marketingbureau Agenda houdt in het rapport ‘American Brandstand’ bij welke merken het meest voorkomen in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het eerste halfjaar van 2004 zag de top 20 van de meest in liedjes genoemde merken er als volgt uit: Cadillac, Hennessy, Gucci, Rolls Royce, Nike, Mercedes, Jaguar, MTV, Porsche, ESPN, Rover, Holiday Inn, Cartier, Cool Whip, Lexus, Polaroid, Bank of America, Jacob the Jeweler, Rolex en Versace.

related partner content for mobile comes here

Cadillac is met 41 vermeldingen het best scorende automerk. Henessey werd 39 keer genoemd in vooral hip-hop muziek, evenals Gucci dat 26 keer in een liedje voorkwam. De meest genoemde merken waren modemerken, die bovendien een stijging van 8 procent vertoonden. De tweede productcategorie waren auto`s (-27 procent), gevolgd door dranken, die de sterkst gestegen productcategorie waren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in