Overslaan en naar de inhoud gaan

Brooks Reisburo start ‘in- en afhaakcampagne’ EK

Brooks Reisburo komt met een ‘in- en afhaakcampagne’ rondom het EK 2004. Onder de noemer Weg van Oranje? biedt Brooks mensen de kans…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is primair gericht op het generen van websitebezoekers en secundair op naamsbekendheid. Het aantal boekingen blijft deze maand sterk achter op vorige jaren, omdat consumenten thuisblijven voor het EK. Dat valt ook te merken aan het bezoekersaantal van de site van Brooks Reisburo, waar consumenten online kunnen boeken.

related partner content for mobile comes here

Daarom vroeg Brooks Sabel communicatie een campagne te bedenken om meer bezoekers naar Brooks.nl te leiden. Onder de noemer Weg van Oranje? communiceert Brooks met banners, stickers, free cards, advertenties en een speciale minisite met een prijsvraag. De campagne richt zich op voetbalsceptici (die weg willen van Oranje) en voetballiefhebbers (die weg zijn van Oranje).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in