Bates Not Just Film met BNN op Megafestatie
Bates Not Just Film verschijnt dit jaar samen met BNN op de Megafestatie. Het bureau en de omroep willen beide meer weten over het gedrag…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bates zal onder de naam ‘handyAd’ samen met jongeren advertenties ontwikkelen voor BNN. Hiermee willen ze inzicht krijgen in wat jongeren van BNN denken en hoe ze met reclame willen omgaan. De beste handyAds worden geplaatst in het BNN magazine. De zaterdag begonnen jongerenbeurs heeft dit jaar overigens voor het eerst te maken met een teruglopend aantal standhouders. De sponsormarkt is bijzonder slecht, aldus een woordvoerder. Hij noemt tegenover het ANP vooral het ontbreken van de Landmacht een aderlating.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid