BA biedt mobiele gids voor Londen
British Airways ontwikkelt een mobiele strategie door Europese klanten een gids te bieden voor hotspots in Londen. De gids wordt aangeboden…
De London Guide richt zich op de doelgroep 18-54 en geeft een meer persoonlijke kijk op Londen, door informatie te bieden over restaurants, pubs en bars, winkels, museums en uitstapjes in de stad. Met de gids richt de luchtvaartmaatschappij zich op Frankrijk, Italië, Duitsland, Polen, Zweden, Denemarken, Zwitserland, Finland en Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De mobiele content is onderdeel van een bredere campagne van British Airways, ‘London is Closer’. Ter ondersteuning komen er ook advertorials in de Metro-kranten (Media & Marketing Europe).
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid