Autovisie bouwt merk verder uit


Consumenten kennen Autovisie mogelijk al van het magazine, de site, het blog, de iPad app, video, en vaste krantenpagina's in Sp!ts en De Telegraaf. Vanaf zaterdag 7 april zal Autovisie ook op meerdere plaatsen in De Telegraaf vertegenwoordigd zijn. Ook op andere dagen zullen lezers de naam Autovisie vaker tegenkomen. De Telegraaf: ‘Op de speciale adviespagina's zal de Autovisie-redactie met haar expertise de lezers adviseren bij alle mogelijke onderwerpen op het gebied van auto's en mobiliteit.’ De Telegraaf meldt verder de Autovisie-pagina technisch en inhoudelijk wordt verbeterd.
Daarnaast maakt de De Telegraaf melding van het feit dat de zaterdagkrant ‘compleet vernieuwd’ is. De Telegraaf: ‘Met een nieuwe tabloid Weekeinde, de Reiskrant in fullcolour en het katern Reportages & Achtergronden dat in een nieuw jasje is gestoken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid