ANWB in de aanval
Nieuwe TV-commercials met Di-rect. Gisteren een mailing op honderduizenden en vandaag een dubbele pagina advertentie in de Telegraaf en nog…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De advertentie van ANWB is zo slecht nog niet (bekijk hem hier). Als je op het ene front (de wegenwacht) niet kunt winnen, dan focus je toch gewoon op alles wat je nog meer doet? De ANWB heeft haar line extension wel voor elkaar hoor heren van RouteMobiel.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
En ook hun multichannelstrategie is voor elkaar; de advertentie is met volledige tekst als pdf te downloaden op hun site.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNu nog de vraag of de consument wel zit te wachten op al die 99% andere dingen die ANWB doet. Slimme zet maar wel spannend want de 1% - de wegenwacht - beschouwt ANWB met deze campagne volgens mij als 'verloren'...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid