Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes Lions Amsterdam donderdag

De Cannes Leeuwen, ofwel de beste reclame ter wereld - onlangs nog bekroond op het internationale reclamefestival - zijn op donderdag 15…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dit educatieve, multimediale Cannes Lions Amsterdam-evenement worden alle winnende film-, print- & poster-, radio-, en cyberLions getoond en zijn er drie workshops over creatie.

related partner content for mobile comes here

's Middags, vanaf 12.00 uur, zijn de print- poster, radio- en cyberLions gratis te bezichtigen. Tevens zijn er, vanaf 12.30 uur, drie workshops over reclame(maken) die niet gratis zijn; het aantal deelnemers is gemaximeerd. Naast het Café du Print zijn er workshops over het maken van radiocommercials en van onlinecampagnes.

Om 17.30 uur begint de avondsessie met een borrel en hapjes en bezichtiging van de diverse tentoonstellingen, waarna de reel met filmLeeuwen te zien is van 18.15-20.15 uur. Cannes Lions Amsterdam wordt afgesloten met een borrel en een buffet.

De kosten bedragen 65 euro p.p. (excl. btw). Dat bedrag is inclusief de workshops, de diverse tentoonstellingen en reel, buffet, drankjes, hapjes en de Cannes DVD. Jonge honden en studenten betalen 35 euro (excl. btw).

Cannes Lions Amsterdam wordt georganiseerd door De Telegraaf als officiële Cannesvertegenwoordiger, met de Groep publiekstijdschriften NUV, MSN, SBS6, Radio 538, Wall, Spits, fotostockbureau Zefa, Usual Suspects, Adformatie en Vea, met medewerking van Hypsos.

Aanmelden en meer informatie via . Na aanmelding via deze site liggen kaarten klaar op de dag, waarvoor contant dient te worden afgerekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in