Overslaan en naar de inhoud gaan

Toading: nieuw zoekmachine marketingbureau

Hoe kan je als adverteerder minder betalen en toch de juiste bezoekers direct op de voor hen relevante pagina's van je website krijgen?…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toading wil de conversie ratio van de advertenties verbeteren en ook het automatisch ontsluiten van het gehele online aanbod van aanbieders staat centraal. is een nieuwe techniek, die het online aanbod van producten, diensten, vacatures of nieuwsitems van een aanbieder op het internet, direct vertaalt naar op de vraag toegespitste tekstadvertenties. Dat bespaart volgens de initiatiefnemers veel tijd, verlaagt de (klik)kosten voor de aanbieder en de conversie ratio (het aantal verkopen per betaalde klik) wordt wel met een factor vier verhoogd.

related partner content for mobile comes here

Onlangs rondde het bedrijf de implementatie af voor de grootste verhuurder van vakantiewoningen in Europa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in