Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 3 op scherp

De winterprogrammering van Nederland 3 is breder, er zijn meer programma's voor een jonger publiek en oude successen komen terug.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de presentatie dinsdag van de diverse omroepen op Nederland 3. Met de slogan wil netcoördinator Lennart van der Meulen het marktaandeel van 7,5 opschroeven naar 8,5, liet hij in een reactie weten. ‘Er is veel geïnvesteerd in nieuwe programma's, meer dan bij Talpa.'
Nieuw is zijn wens tijdens de zomerweken het programma-aanbod niet
meer te laten inzakken. ‘Die twaalf zomerweken willen we toch vooral op de late avond versterken.' Met welke programma's dat gebeurt, is nog niet precies bekend.

related partner content for mobile comes here

Nieuw op Nederland 3 is de omroep LLiNK die met zijn programma's kiest voor een wat meer idealistische inslag. Het gat dat Jack Spijkerman op de zaterdagavond achterlaat,
wordt definitief opgevuld door Paul de Leeuw met een vervolg van zijn zomerprogramma 'Mooi weer De Leeuw!' dat nu de winter ingaat onder de naam 'Mooi! Weer De Leeuw'.
Enigszins nieuw is het vooravondprogramma iedere werkdag met onder anderen presentator Matthijs van Nieuwkerk. In de vervanger van B&W - hoe die gaat heten, is nog niet bekend - wordt de dag besproken (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in