Overslaan en naar de inhoud gaan

Autoweek op Molblog

Het lijkt wel autoweek op Molblog! Na nieuws over Kia, Mazda, Ford, en de Wegenwacht, nu (wederom) nieuws van Ford. Ford gaat proberen met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het lijkt wel autoweek op Molblog! Na nieuws over , , , en de , nu (wederom) nieuws van Ford. Ford gaat proberen met behulp van 'nieuwe' (mobiele) communicatietools als en Messenger, met name populair bij jongeren, meer auto's te verkopen.

related partner content for mobile comes here

Of deze middelen aanslaan bij de doelgroep (25 tot 39 jaar) die Ford wil bereiken voor het promoten van haar nieuwe full-size sedan, de ? Ben benieuwd!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in