Overslaan en naar de inhoud gaan

Zal toiletpapier luxe nog toegankelijker maken?

Gastcolumnist André Soff van Consult Brand Strategy
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er was al een Gucci voederbakje voor honden van 900 dollar. Het nieuwste bewijs van de trend naar bereikbare luxe, is design toiletpapier. Werkelijk een product om jezelf eens helemaal te verwennen. Onder het merk is in Spanje volledig zwart toiletpapier geïntroduceerd met een pijs die 10 maal hoger is dan gewoon toiletpapier. In Japan wordt toiletpapier geleverd met Aloe Vera en enzymen die geur tegengaan. In Duitsland heeft P&G design rollen uitgebracht. Het wachten is op de tegenzet van Gucci.
De laatste tijd zijn er een aantal interessante ontwikkelingen in luxe artikelen, een snel stijgende (massa)markt vooral voor van oudsher prestigieuze merken . Er is een aantal leuke studies over deze ontwikkeling verschenen onze partner heeft de code voor luxe producten gekraakt en in een internationale context geplaatst. Via hebben we waargenomen welke luxe merken wel succesvol kunnen populariseren en welke niet.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in