Overslaan en naar de inhoud gaan

Een online campagne heeft meer effect

Gastcolumnist: Joris van Zoelen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Online campagnes hebben meer effect dan nu terug te vinden is in de cijfers. Dat beweert Peter Greb van iMedia Connection in een artikel op de site van deze onderneming.

related partner content for mobile comes here

Peter Greb beschrijft in het artikel de non-click conversion. Daarin bekent hij ook dat de non-click conversion nog een vaag begrip blijft. Immers, resultaten rechtstreeks op een site kunnen ook het resultaat zijn van andere campagne inspanningen.

Greb komt met een praktische aanpak om zichtbaar te maken welk deel van de conversie toe te schrijven is aan de online campagne. Deze methode wordt TrueLift genoemd. Waarschijnlijk een commercieel product van iMedia Connection. Kernachtig komt het neer op een splitrun. Een beetje webmarketeer heeft daar natuurlijk geen apart product voor nodig.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in