What's on your mind?


Hoe kunnen we nog een plaatsje verwerven in het brein van een klant? Recentelijk was ik betrokken bij een campagne waar kortgezegd een stevig budget werd verspijkerd om de Top of Mind Positie bij de doelgroep stevig te verhogen. De mix die we daar hebben ingezet werkte prima. De doelstellingen werden grotendeels behaald.
Onderzoek wees daarbij uit dat we erin geslaagd waren de TOM een goede impuls te geven .... voor een paar dagen. De campagne was nog geen twee dagen uit de lucht en de TOM zakte netjes terug naar het oude niveau.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRecent verscheen een nieuw boek van Eric du Plessis: The Advertised Mind. Een zeer actueel boek over de werking van ons brein en de impact die we daarop kunnen uitoefenen als communicatiemakers.
Aan de basis van veel van dit werk staat de Amerikaan Ned Herrmann. Hij schreef The Whole Brain Business Book. Zijn site is een soort ongeorganiseerde brei aan informatie. Wél erg interessant. Wie voldoende spit kan veel van het boek van Eric du Plessis gewoon op deze site vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid