Adformatie Kerstrapport vernieuwt


Jaarlijks vraagt Adformatie aan adverteerders en aan mediabureaus om de mediaexploitanten met wie zij zaken doen, te beoordelen. Zo ook dit jaar. De uitkomsten zullen uitgebreid aan bod komen in de laatste editie van Adformatie van het jaar: het Kerstnummer.
Dit jaar wordt ook de mediaexploitanten (en adverteerders) gevraagd om een oordeel te vellen over de kwaliteit van het gebodene bij de mediabureaus. Niet alleen een exploitant met het hoogste rapportcijfer in 2013, maar ook het mediabureau met het mooiste rapport.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast wordt dit jaar aandacht besteed aan de vraag welke mediaexploitanten de beste prestatie leveren op het gebied van geïntegreerde marketingcommunicatie.
Het veldwerk voor het Adformatie Kerstrapport wordt uitgevoerd door Ipsos van 30 oktober tot en met 22 november. De enquête wordt zowel via een online vragenlijst, als telefonisch afgenomen. Wij hopen dat u in de gelegenheid bent om mee te werken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid