Overslaan en naar de inhoud gaan

Adformatie Kerstrapport vernieuwt

Traditiegetrouw brengt Adformatie – in nauwe samenwerking met Ipsos – het jaarlijkse Kerstrapport. Dit jaar krijgen ook mediabureaus…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jaarlijks vraagt Adformatie aan adverteerders en aan mediabureaus om de mediaexploitanten met wie zij zaken doen, te beoordelen. Zo ook dit jaar. De uitkomsten zullen uitgebreid aan bod komen in de laatste editie van Adformatie van het jaar: het Kerstnummer.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar wordt ook de mediaexploitanten (en adverteerders) gevraagd om een oordeel te vellen over de kwaliteit van het gebodene bij de mediabureaus. Niet alleen een exploitant met het hoogste rapportcijfer in 2013, maar ook het mediabureau met het mooiste rapport.

Daarnaast wordt dit jaar aandacht besteed aan de vraag welke mediaexploitanten de beste prestatie leveren op het gebied van geïntegreerde marketingcommunicatie.

Het veldwerk voor het Adformatie Kerstrapport wordt uitgevoerd door Ipsos van 30 oktober tot en met 22 november. De enquête wordt zowel via een online vragenlijst, als telefonisch afgenomen. Wij hopen dat u in de gelegenheid bent om mee te werken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in