2 marketeers op shortlist Young Captain Award 2013
De Young Captain Award, dit jaar voor de 9e keer uitgereikt, wordt toegekend aan een businessleider die opvalt door de invloed die hij of zij al in een vroege fase van zijn of haar carrière heeft op de eigen onderneming, en die een duidelijke visie heeft op economisch en maatschappelijk vlak.
Annemarieke de Haan (37, rechts op foto) is als Vice President Marketing Refreshment en Home & Personal Care verantwoordelijk voor de omzet en marketing van 25 Unilevermerken, zoals Andrelon, Axe, Robijn, Magnum, Ola, Dove en Zwitsal. In deze functie maakt zij deel uit van de Beneluxdirectie.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaBram van Cann (36) is Engineering Director bij SBM Offshore. Hij stuurt 400 mensen aan, die zich bezig houden met het ontwikkelen van systemen voor de verwerking, transport en opslag van olie en gas op zee.
Fleur Dujardin (38) is als commercieel directeur verantwoordelijk voor het particuliere segment, het merk OHRA en de directe kanalen van Delta Lloyd Groep. Dujardin geeft leiding aan 300 medewerkers.
Uit de lijst met aanmeldingen heeft de jury (onder leiding van minister van Economische Zaken, Henk Kamp) acht kandidaten geselecteerd, waarmee zij gesprekken heeft gevoerd. Uiteindelijk zijn hier drie finalisten uit gekozen.
18 november wordt de winnaar bekend gemaakt. Die krijgt een jaarprogramma aangeboden dat hem of haar toegang geeft tot bijeenkomsten met de top van de nationale en internationale zakenwereld, waaronder handelsmissies met het ministerie van Economische Zaken. Daarnaast krijgt de Young Captain een coaching traject en mag het deelnemen aan het New Board Programme van de Nyenrode Business Universiteit.
Young Captain 2012 was Hein Schumacher van HJ Heinz Company.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid