Overslaan en naar de inhoud gaan

2 marketeers op shortlist Young Captain Award 2013

De jury van de Young Captain Award heeft drie finalisten van de Young Captain Award 2013 bekend gemaakt. Annemarieke de Haan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Young Captain Award, dit jaar voor de 9e keer uitgereikt, wordt toegekend aan een businessleider die opvalt door de invloed die hij of zij al in een vroege fase van zijn of haar carrière heeft op de eigen onderneming, en die een duidelijke visie heeft op economisch en maatschappelijk vlak.

related partner content for mobile comes here

Annemarieke de Haan (37, rechts op foto) is als Vice President Marketing Refreshment en Home & Personal Care verantwoordelijk voor de omzet en marketing van 25 Unilevermerken, zoals Andrelon, Axe, Robijn, Magnum, Ola, Dove en Zwitsal. In deze functie maakt zij deel uit van de Beneluxdirectie.

Bram van Cann (36) is Engineering Director bij SBM Offshore. Hij stuurt 400 mensen aan, die zich bezig houden met het ontwikkelen van systemen voor de verwerking, transport en opslag van olie en gas op zee.

Fleur Dujardin (38) is als commercieel directeur verantwoordelijk voor het particuliere segment, het merk OHRA en de directe kanalen van Delta Lloyd Groep. Dujardin geeft leiding aan 300 medewerkers.

Uit de lijst met aanmeldingen heeft de jury (onder leiding van minister van Economische Zaken, Henk Kamp) acht kandidaten geselecteerd, waarmee zij gesprekken heeft gevoerd. Uiteindelijk zijn hier drie finalisten uit gekozen.

18 november wordt de winnaar bekend gemaakt. Die krijgt een jaarprogramma aangeboden dat hem of haar toegang geeft tot bijeenkomsten met de top van de nationale en internationale zakenwereld, waaronder handelsmissies met het ministerie van Economische Zaken. Daarnaast krijgt de Young Captain een coaching traject en mag het deelnemen aan het New Board Programme van de Nyenrode Business Universiteit.

Young Captain 2012 was Hein Schumacher van HJ Heinz Company.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in