Doe mee aan Mobile Concepts 2013
Veel prachtige mobiele concepten zien het levenslicht niet. MobileMarketing.nl zal de mooiste mobiele concepten daarom een podium geven. Dat kunnen ook zelfbedachte concepten zijn, een ‘open pitch’ richting een adverteerder.
Op 1 november wordt het beste creatieve concept gekozen door de jury. De winnaar ontvangt €5.000,- aan mediawaarde voor een mobile display advertising campagne op TVGids.tv
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHeeft jouw bureau of heb jijzelf dus een creatief mobiel meesterwerkje bedacht dat is afgeketst, of in een la ligt of nog onder de neus van een adverteerder geschoven dient te worden? Stuur dan HIER je concept in.
De volgende Mobile Concepts zijn reeds ingezonden:
'Houd je aandacht bij de weg!' [MOBILE CONCEPT #1]
Trash Can Run [MOBILE CONCEPT #2]
'Footlocker call for traffic' [MOBILE CONCEPT #3]
Voorwaarden:
- Aan deelname zijn geen kosten verbonden.
- Het ingezonden mobiele concept dient merkgerelateerd te zijn. In het concept dient een (fictief) merk gebruikt te worden,
- Inzending dient focus te hebben op creatief gebruikt van mobile marketing en -advertising.
- De ingezonden Mobile Concepts mogen in diverse vormen zijn: app, mobile display campagne, mobile website etc.
- MobileMarketing.nl houdt ten allen tijden het recht om deelname te weigeren.
- Alle rechten van het creatieve concept blijven in eigen bezit.
- Jury bestaat uit Sven Huberts (Isobar), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Nils Adriaans (Creatie) en Stijn Veeger (Mobile Pioneers)
- De prijs van €5.000,- kan als mobiele display advertising campagne naar eigen keuze worden ingezet.
- Tot 30 oktober 2013 kun je je Mobile Concepts inzenden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid