Overslaan en naar de inhoud gaan

Top-5 commercials op Youtube

De volgende vijf commercials werden in september het meest bekeken op Youtube in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1. Nike international: Just Do It - Endless Possibilities
Nike en Wieden + Kennedy scoren viral met een brand video.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

2. Procter & Gamble - Bedankt mam
Reclamebureau: Wieden + Kennedy. (Saatchi & Saatchi voor Nederlandse adaptatie)
Mediabureau: MediaCom
Joost Verburg (P&G Corporate marketing BNL): “Onze keuze voor een ‘digital only’ lancering in september heeft goed uitgepakt. Sinds oktober hebben we de campagne ook naar andere media gebracht. Tot en met de Olympische Winterspelen zullen we de ‘Bedankt, Mam’ campagne op verschillende manieren activeren.“

3. Pepsi: NOW or Never at Lief

'Mood video' van het Utrechts festival Lief, met oproep om kaartjes te winnen voor het Amsterdam Dance Event.
Reclamebureau: Red Urban
Mediabureau: OMD

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

4. Doritos Nederland: Op twee wielen met Gino Pietermaai
Reclamebureau: Fitzroy
Mediabureau: OMD.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

5. Bavaria Global - De man achter Kakhiel
Reclamebureau: Virtue
Mediabureau: AdVICE

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in