
1. Nike international: Just Do It - Endless Possibilities
Nike en Wieden + Kennedy scoren viral met een brand video.
2. Procter & Gamble - Bedankt mam
Reclamebureau: Wieden + Kennedy. (Saatchi & Saatchi voor Nederlandse adaptatie)
Mediabureau: MediaCom
Joost Verburg (P&G Corporate marketing BNL): “Onze keuze voor een ‘digital only’ lancering in september heeft goed uitgepakt. Sinds oktober hebben we de campagne ook naar andere media gebracht. Tot en met de Olympische Winterspelen zullen we de ‘Bedankt, Mam’ campagne op verschillende manieren activeren.“
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe3. Pepsi: NOW or Never at Lief
'Mood video' van het Utrechts festival Lief, met oproep om kaartjes te winnen voor het Amsterdam Dance Event.
Reclamebureau: Red Urban
Mediabureau: OMD
4. Doritos Nederland: Op twee wielen met Gino Pietermaai
Reclamebureau: Fitzroy
Mediabureau: OMD.
5. Bavaria Global - De man achter Kakhiel
Reclamebureau: Virtue
Mediabureau: AdVICE
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee