Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) De nieuwe bonuskaart van Albert Heijn

Albert Heijn brengt consumenten via een speciale campagne op de hoogte van lancering van de nieuwe bonuskaart. Dit weekend was de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Harry Piekema overhandigt in de commercial de eerste nieuwe bonuskaart aan zijn moeder, die vervolgens prominent in beeld wordt gebracht.

related partner content for mobile comes here

Is dit de start van een nieuw personage in de commercial-reeks?

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Persoonlijke klantenkaart
Met de nieuwe bonuskaart krijgen shoppers bonuskorting op verschillende boodschappen bij de Albert Heijn. Zoals dat ging met de oude bonuskaart. Daarnaast kunnen consumenten de kaart online activeren.

In dat geval wordt de bonuskaart een persoonlijke klantenkaart. Albert Heijn kan volgen welke boodschappen regelmatig worden gekocht, om er vervolgens de aanbiedingen op aan te passen.

Ook worden de Air Miles spaarmogelijkheden uitgebreid. Klanten krijgen nu meer miles uitgekeerd: 1 mile voor iedere uitgegeven 2 euro. De miles zijn in te wisselen bij Etos, Gall & Gall maar ook H&M en bol.com.

Tijdens de introductie weken zijn extra medewerkers in de winkels aanwezig om vragen van klanten te beantwoorden. Gezien de , lijkt dit geen overbodige luxe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in