(Campagne) De nieuwe bonuskaart van Albert Heijn


Harry Piekema overhandigt in de commercial de eerste nieuwe bonuskaart aan zijn moeder, die vervolgens prominent in beeld wordt gebracht.
Is dit de start van een nieuw personage in de commercial-reeks?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Persoonlijke klantenkaart
Met de nieuwe bonuskaart krijgen shoppers bonuskorting op verschillende boodschappen bij de Albert Heijn. Zoals dat ging met de oude bonuskaart. Daarnaast kunnen consumenten de kaart online activeren.
In dat geval wordt de bonuskaart een persoonlijke klantenkaart. Albert Heijn kan volgen welke boodschappen regelmatig worden gekocht, om er vervolgens de aanbiedingen op aan te passen.
Ook worden de Air Miles spaarmogelijkheden uitgebreid. Klanten krijgen nu meer miles uitgekeerd: 1 mile voor iedere uitgegeven 2 euro. De miles zijn in te wisselen bij Etos, Gall & Gall maar ook H&M en bol.com.
Tijdens de introductie weken zijn extra medewerkers in de winkels aanwezig om vragen van klanten te beantwoorden. Gezien de vele vragen op de Facebookpagina van Albert Heijn, lijkt dit geen overbodige luxe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid