Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN report vanuit Cannes

Maandag start de zestigste editie van Cannes Lions, hét internationale reclamefestival. Lees hier hoe je op de hoogte blijft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via een live banner zorgen de ADCN, Adformatie, JongeHonden en Pop the Campaign ervoor dat je de hele week weet wat er gebeurt op het Cannes Lions Festival en je niks hoeft te missen.

related partner content for mobile comes here

Waar




Wie
Ramin Bahari Creative at DDB & Tribal Amsterdam
Thijs Biersteker Creative at Nomadic
Wesley ter Haar Founder MediaMonks
Bert Hagendoorn Consultant for creative agencies
Jelle Kolleman Creative director at Noise / Co-founder Shoot2Share
Judit Kun Copywriter at DDB & Tribal Amsterdam
Peter van Leeuwen Creative at Etcetera
Machteld Rijnten Interim Creative Director at Cooper + Cross / Board member The Free Force
Raymond van Schaik Creative Partner at Etcetera
Jacco ter Schegget President Tribal DDB Europe at Tribal DDB Worldwide
Wim Ubachs Owner, Creative & Strategy director at Het ei van Ubachs
John Vonk Creative at IFB/MCCann / Board member Dutch Young Creatives
Tim Voors Interim creative director / Board member ADCN
Bas Welling Executive producer at Wefilm
Taco Zuidema Freelance Art & Creative Director
En diverse RAUW* leden

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in