7 onvergetelijke webcaremomenten van merken op social media
The Best Social Awards komen er weer aan! Dus het wordt weer tijd om de mooiste, grappigste en meest opvallende uitspattingen op social media in het fel shinende zonnetje zetten. Omdat social media niet hetzelfde zou zijn zonder webcare, hebben we ooit de categorie Beste Webcare in het leven geroepen. En daar zitten de nodige pareltjes tussen.
1. De tijd was rijp voor de Appie om zo te reageren.
2. Robin heeft een uitdagende vraag voor Vodafone.
2. Robin heeft een uitdagende vraag voor Vodafone.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaEn het antwoord stelt verre van teleur.
3. Groetjes, Raymond!
4. GAMMA legt het ff uit.
5. Vrouwen begrijpen doe je zo.
6. Dit gesprek ontspoort op een schitterende manier.
7. Eenmaal uit de doos, was de pizza een lichte teleurstelling...
En volgens Dr. Oetker heeft ze ook wel een punt.
Het aantal komt wel overeen met de verpakking.
Maar daar kom je bij een hongerige, hoogzwangere vrouw niet mee weg.
Dus het bedrijf is gewaarschuwd, en ze gaan er wat aan doen.
En dat blijkt absoluut geen valse belofte. Kijk nou!
En dat blijkt absoluut geen valse belofte. Kijk nou!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid