Overslaan en naar de inhoud gaan

7 onvergetelijke webcaremomenten van merken op social media

Het meest creatieve werk op sociale media, door The Best Social Media
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

The Best Social Awards komen er weer aan! Dus het wordt weer tijd om de mooiste, grappigste en meest opvallende uitspattingen op social media in het fel shinende zonnetje zetten. Omdat social media niet hetzelfde zou zijn zonder webcare, hebben we ooit de categorie Beste Webcare in het leven geroepen. En daar zitten de nodige pareltjes tussen.  

1. De tijd was rijp voor de Appie om zo te reageren.

 

2. Robin heeft een uitdagende vraag voor Vodafone.

related partner content for mobile comes here


2. Robin heeft een uitdagende vraag voor Vodafone.

En het antwoord stelt verre van teleur.

 


3. Groetjes, Raymond!

 


4. GAMMA legt het ff uit.

 

5. Vrouwen begrijpen doe je zo.


   



6. Dit gesprek ontspoort op een schitterende manier.

 


7. Eenmaal uit de doos, was de pizza een lichte teleurstelling...

 

En volgens Dr. Oetker heeft ze ook wel een punt.

 

Het aantal komt wel overeen met de verpakking.

 

Maar daar kom je bij een hongerige, hoogzwangere vrouw niet mee weg.

 

Dus het bedrijf is gewaarschuwd, en ze gaan er wat aan doen.

 

En dat blijkt absoluut geen valse belofte. Kijk nou!



En dat blijkt absoluut geen valse belofte. Kijk nou!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in