Overslaan en naar de inhoud gaan

180 Amsterdam haalt gelauwerd duo uit New York

Dave Canning en Dan Treichel worden de nieuwe Executive Creative Directors van het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het creatieve duo verruilt het Amerikaanse bureau voor . Een opvallende overstap, aangezien het duo naast vele prijzen, het afgelopen jaar het hoogst genoteerde Amerikaanse duo was in " target="_blank">AdAge&;s 2014 Awards Report. Het afgelopen jaar waren ze onder andere verantwoordelijk voor de campagne &;Climate Name Change&; voor 350 Action. 

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Focus op internationaal accounts

Treichel was eerder senior creative bij en Canning bij . De voornaamste reden van hun overstap is de internationale focus en het grote klantenbestand van het bureau met onder andere Qatar Airways, Playstation, DHL en Replay.

Na een zoektocht van een jaar, met gesprekken in China, Afrika en Azië vond 180 Amsterdam de geschikte creative directors in de Verenigde Staten.

Dan Treichel: &;Dave en ik houden ervan om originele en creatieve oplossingen te bedenken voor echte problemen.&

Dave Canning: &;De opdracht die we onszelf hebben gegeven bij 180 Amsterdam is simpel. Niet alleen de beste worden van Amsterdam of Europa, maar van heel de wereld.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in