10 genomineerden voor Marketeer of the Year Award 2009
De volgende namen zijn doorgedrongen tot de top10:
- Marcel Belt, general manager van Reckitt Benckiser Nederland
- Bas van den Berg, managing director CPE Nederland Campina
- Eric Jan Doorenbosch, directeur Hi bij KPN
- Wilfried Gradus, manager marketing&sales van Alice
- Stephan van Kruisselberge, VP Marketing EMEA van TomTom
- Geert van Kuyck, CMO van Royal Philips Electronics
- Michel Schaeffer, marketing director van Bol.com
- Jan Willem Sieburgh, zakelijk directeur van het Rijksmuseum
- Adriaan Thierry, marketing en sales director van Red Bull Air Race
- Arjanneke Teeuw, managing director van Healthy People
De drie criteria voor de prijs zijn:
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta- Is er door marketing iets bijzonders gebeurd?
- Kan deze m/v marketing zijn plek in de bestuurskamer geven?
- Is er sprake van de inzet van nieuwe, innovatieve instrumenten?
Een aantal Nima Young Professionals zijn afgelopen weken bij alle genomineerden langsgeweest en hebben hen geinterviewd over hun marketingvisie, successen en uitdagingen. De top3 van de lijst is te zien tijdens MarketingLive 09 op 9 juni, waar naast de presentaties van ’s lands beste marketeers ook tal van andere topmarketeers optreden. Aanmelden voor het programma.
De Marketeer of the Year Award 2009 is een initiatief van Nima, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Tijdschrift voor Marketing. De prijs wordt dit jaar voor de negende keer uitgereikt.
De jury bestaat uit de volgende personen: Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en vice president marketing & format voor Ahold Tsjechië ), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004, oprichter van Alex en nu directeur bij DSB Bank), Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en voormalig ceo van TomTom), Hans Hagenaars (winnaar van de prijs in 2006 en marketing directeur ING), Herwin van den Berg (winnaar van de prijs in 2007 en marketing directeur Heineken Nederland), René Repko (winnaar van de prijs in 2008 en marketingdirecteur Hema), Monica van der Meeren (USG Capacity), Hans Molenaar (voorzitter Platform Innovatie in Marketing), Muriel Arts (voorzitter Nima), en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid