Overslaan en naar de inhoud gaan

10 genomineerden voor Marketeer of the Year Award 2009

De longlist voor de Marketeer of the Year Award 2009 is bekend. De jury buigt zich komende week over tien kandidaten voor de prijs en zal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De volgende namen zijn doorgedrongen tot de top10:

related partner content for mobile comes here
  • Marcel Belt, general manager van Reckitt Benckiser Nederland
  • Bas van den Berg, managing director CPE Nederland Campina
  • Eric Jan Doorenbosch, directeur Hi bij KPN
  • Wilfried Gradus, manager marketing&sales van Alice
  • Stephan van Kruisselberge, VP Marketing EMEA van TomTom
  • Geert van Kuyck, CMO van Royal Philips Electronics
  • Michel Schaeffer, marketing director van Bol.com
  • Jan Willem Sieburgh, zakelijk directeur van het Rijksmuseum
  • Adriaan Thierry, marketing en sales director van Red Bull Air Race
  • Arjanneke Teeuw, managing director van Healthy People

De drie criteria voor de prijs zijn:

  • Is er door marketing iets bijzonders gebeurd?
  • Kan deze m/v marketing zijn plek in de bestuurskamer geven?
  • Is er sprake van de inzet van nieuwe, innovatieve instrumenten?

Een aantal Nima Young Professionals zijn afgelopen weken bij alle genomineerden langsgeweest en hebben hen geinterviewd over hun marketingvisie, successen en uitdagingen. De top3 van de lijst is te zien tijdens MarketingLive 09 op 9 juni, waar naast de presentaties van ’s lands beste marketeers ook tal van andere topmarketeers optreden. .

De Marketeer of the Year Award 2009 is een initiatief van Nima, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Tijdschrift voor Marketing. De prijs wordt dit jaar voor de negende keer uitgereikt.

De jury bestaat uit de volgende personen: Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en vice president marketing & format voor Ahold Tsjechië ), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004, oprichter van Alex en nu directeur bij DSB Bank), Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en voormalig ceo van TomTom), Hans Hagenaars (winnaar van de prijs in 2006 en marketing directeur ING), Herwin van den Berg (winnaar van de prijs in 2007 en marketing directeur Heineken Nederland), René Repko (winnaar van de prijs in 2008 en marketingdirecteur Hema), Monica van der Meeren (USG Capacity), Hans Molenaar (voorzitter Platform Innovatie in Marketing), Muriel Arts (voorzitter Nima), en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in