Clear Channel Nederland krijgt alsnog out-of-home postervlakken Rotterdam

 Clear Channel is vanaf 1 augustus 2024 verantwoordelijk voor de buitenreclame-exploitatie van de analoge reclameobjecten van RET.

Clear Channel Nederland is vanaf 1 augustus 2024 verantwoordelijk voor de buitenreclame exploitatie van de analoge reclameobjecten van RET in Rotterdam en omgeving. Dat heeft RET afgelopen vrijdag laten weten. Deze concessie omvat ruim 2.800 analoge vakken.

De gewonnen concessie omvat het beheer, onderhoud, schadeherstel en exploitatie van de abri’s en analoge metropanelen in het vervoersgebied van de RET. Naast deze abri’s en metropanelen valt ook ‘station domination’ op metrostation Beurs binnen de concessie. Het contract heeft een looptijd van vijf jaar, met daarna een optie tot verlenging van een jaar.

Kort geding

Er ging veel aan de gunning vooraf. Gobal Media & Entertainment was per 1 mei tijdelijk de exploitant van de out-of-home postervlakken in verband met een kort geding rond de eerdere gunning aan Clear Channel. Global en JCDecaux tekenden protest aan en stapten naar de rechter, maar die wees het protest af.

Eerder werd al bekend dat het digitale RET metronetwerk Rotterdam voor zes jaar naar CS Digital Media gaat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie