Overslaan en naar de inhoud gaan

Winstgroei WPP 18 procent in 2003

WPP meldt over het afgelopen jaar een winst voor belastingen van 18 procent in vergelijking met 2002 naar bijna 700 miljoen. Dit jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De cijfers komen overeen met de schattingen die accountancy Lehman Brothers eerder deze week deed. Het inkomen steeg 5 procent naar ruim 6 miljard euro, terwijl de operationele marge van 12,3 naar 13 procent steeg. Met name advertising en media trokken WPP uit het dal. Daarbij kwam ook de overname van Cordiant. Pr en public affairs blijven een probleem, hoewel deze tak met een inkomensdaling van 0,6 procent beter presteerde dan in 2002.

related partner content for mobile comes here

Volgens topman Sir Martin Sorrell vertonen ‘zelfs Japan en Europa’ tekenen van herstel.

WPP meldde ook een derde mediabureaunetwerk op te zetten waar een aantal kleinere mediabureaus onderdeel van uit moeten gaan maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in