Winstgroei WPP 18 procent in 2003
WPP meldt over het afgelopen jaar een winst voor belastingen van 18 procent in vergelijking met 2002 naar bijna 700 miljoen. Dit jaar…
De cijfers komen overeen met de schattingen die accountancy Lehman Brothers eerder deze week deed. Het inkomen steeg 5 procent naar ruim 6 miljard euro, terwijl de operationele marge van 12,3 naar 13 procent steeg. Met name advertising en media trokken WPP uit het dal. Daarbij kwam ook de overname van Cordiant. Pr en public affairs blijven een probleem, hoewel deze tak met een inkomensdaling van 0,6 procent beter presteerde dan in 2002.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens topman Sir Martin Sorrell vertonen ‘zelfs Japan en Europa’ tekenen van herstel.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWPP meldde ook een derde mediabureaunetwerk op te zetten waar een aantal kleinere mediabureaus onderdeel van uit moeten gaan maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid