Overslaan en naar de inhoud gaan

Wijnand van Zanten, hoofd Communicatie LTO, vertrekt weer na een jaar

Hij gaat naar de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen en wordt daar manager public affairs en communicatie.
Wijnand van Zanten
Wijnand van Zanten
Wijnand van Zanten
Wijnand van Zanten

Wijnand van Zanten, hoofd communicatie en public affairs bij de landbouworganisatie LTO, vertrekt na een jaar weer bij deze organisatie. Op de redenen daarvoor wil hij niet ingaan: ‘Ik kijk liever vooruit dan achterom. De bottom line is dat de landbouwwereld uiteindelijk toch niet helemaal bij mij past.’

related partner content for mobile comes here

Van Zanten stapt over naar een terrein waarmee hij meer affiniteit heeft. Hij gaat per 1 november aan de slag als manager public affairs en communicatie bij Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG).

‘Ik  ga me bezighouden met stakeholdermanagement’, zegt Van Zanten. ‘Dat is een bijzonder mooie positie. De farmaceutische industrie heeft een belangrijke positie bij de ontwikkeling van innovatie en verbetering van de zorg. Tegelijkertijd kijkt de maatschappij er kritisch naar, waarbij de nuance soms wel eens zoek is. Ik hoop bij te kunnen dragen aan beter begrip, dat vaak begint met communicatie en dialoog natuurlijk.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in