Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercieel directeur Erik-Jan Gelink weg bij Transavia

Het gaat om een 'voorgenomen functieopheffing'.
Erik-Jan gelink
Erik-Jan gelink

Erik-Jan Gelink verlaat eind 2019 na drie jaar Transavia, waar hij commercieel directeur is. Hij had zich bij zijn indiensttreding voorgenomen drie jaar te blijven.

Gelink heeft de commerciële afdeling 'getransformeerd naar een wendbaar en zelf organiserend team, en samen met dat team de afgelopen jaren een flinke omzetgroei gerealiseerd', laat Transavia weten. Naast de ontwikkeling van een nieuwe strategie werden ook op het gebied van self-service, mobiele interactie en meer persoonlijk communiceren stappen gezet. Daarnaast was er de ontwikkeling van de realityserie ‘Welkom aan Boord’.

related partner content for mobile comes here

Verder zonder commercieel directeur

Het commerciële leiderschapsteam gaat verder zonder commercieel directeur. 'Met deze voorgenomen functieopheffing, en de werving van een CEO met een commercieel profiel, kan Transavia weer terug naar een driehoofdige directie.'

'Het overbodig maken van mijn functie voelt als een mooie afronding van mijn tijd bij Transavia', laat Gelink zelf weten.

Gelink was voor zijn tijd bij Transavia onder meer werkzaam bij Capgemini Consulting, Sanoma, Deloitte, TMG en als zelfstandig adviseur voor de media- en telecombranche.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in