Overslaan en naar de inhoud gaan

Ginmerk V2C Gin maakt flesopeners van verdronken fietsen

FIetsen krijgen een tweede leven als flesopeners. Zo wil V2C Gin opvallen in de competitieve ginmarkt.

Elk jaar worden er zo’n 15 duizend fietswrakken uit de Amsterdamse grachten gevist. Ginmerk V2C Gin geeft deze verdronken fietsen een tweede leven als flesopeners. Met dit idee, ontwikkeld door SuperHeroes, hoopt het nieuwe merk op te vallen in de competitieve ginmarkt. 

related partner content for mobile comes here

De campagne is opgezet om de fles via het barpersoneel te promoten en merkvoorkeur te creëren. Samen met kunstenaar en ontwerper David Kroupa zijn de fietswrakken verzameld en de verschillende onderdelen zijn omgetoverd tot openers. Op elk exemplaar staat het logo.

‘V2C is een jong, onafhankelijk ginmerk en wij helpen hen graag onder de aandacht te brengen in een drukke gin markt’, zegt Django Weisz Blanchetta, managing director van SuperHeroes Amsterdam. ‘Het past bij onze post-advertising aanpak, waarbij we kijken naar een mix van activiteiten om aandacht te genereren voor merken via allerlei touchpoints.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in