Unicef maakt confronterende campagnefilm met 6-jarig dakloos meisje
Sociaal experiment voor #FightUnfair: Zou jij helpen?


Er zijn 150 miljoen dakloze kinderen in de wereld. Unicef laat in de campagne #FightUnfair zien met welke stigma’s ze hebben te maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Onderdeel is een confronterend sociaal experiment in Georgie waarin een meisje twee keer in dezelfde situatie wordt gebracht. De ene keer als een schattig, keurig aangekleed meisje, daarna overduidelijk als verwaarloosde dakloze. Mooi gekleed krijgt ze alle aandacht en zorg, als dakloze wordt ze volkomen genegeerd, als mensen hun tas tenminste niet wat dichter bij zich schuiven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe confronterende campagne trekt veel aandacht.
#FightUnfair UNICEF social experiment (Agency edit)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid