Overslaan en naar de inhoud gaan

Unicef maakt confronterende campagnefilm met 6-jarig dakloos meisje

Sociaal experiment voor #FightUnfair: Zou jij helpen?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Er zijn 150 miljoen dakloze kinderen in de wereld. Unicef laat in de campagne zien met welke stigma’s ze hebben te maken.

related partner content for mobile comes here

Onderdeel is een confronterend sociaal experiment in Georgie waarin een meisje twee keer in dezelfde situatie wordt gebracht. De ene keer als een schattig, keurig aangekleed meisje, daarna overduidelijk als verwaarloosde dakloze. Mooi gekleed krijgt ze alle aandacht en zorg, als dakloze wordt ze volkomen genegeerd, als mensen hun tas tenminste niet wat dichter bij zich schuiven.

De confronterende campagne trekt veel aandacht.

UNICEF social experiment (Agency edit)

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in