Overslaan en naar de inhoud gaan

Plus supermarkt lanceert boodschappen-app

Met de nieuwe mobiele applicatie wordt boodschappen doen volgens Plus nog makkelijker.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Plus supermarkt komt een mobiele applicatie die het boodschappen doen moet vergemakkelijken. Plus heeft bij de ontwikkeling van de app goed gekeken naar de boodschappen-app van Albert Heijn, Appie. Net als Appie biedt de boodschappen-app van Plus een uitgebreide boodschappenlijstfunctie van waaruit de boodschappen direct te bestellen zijn, een assortiments- en aanbiedingenoverzicht en looproutes per winkel.

related partner content for mobile comes here

Boodschappenlijst
In de app zijn het assortiment en de aanbiedingen in de door de consument gekozen winkel te bekijken. Ze voegen producten toe aan hun boodschappenlijst. De klant kan alle boodschappen noteren in zijn boodschappenlijst, ook boodschappen waarvoor de klant niet bij Plus terecht kan – denk aan schoenen of multomappen. Hiermee is het complete boodschappenlijstje op één plek bij te houden, zelfs zonder mobiel internet. Doordat tachtig procent van de benodigde wekelijkse boodschappen meestal herhaalaankopen zijn, is de boodschappenlijstfunctie zo gemaakt, dat klanten hun boodschappen heel eenvoudig toevoegen, afvinken en voor de volgende keer weer terughalen. Plus: &;Door de lijst te sorteren op de indeling van de winkel, wordt het winkelbezoek nog efficiënter.&;

Mijn Plus account
Met het &;Mijn Plus account&; kan de consument op meerdere apparaten aan hetzelfde lijstje werken. Zo kunnen alle gezinsleden binnen een huishouden gezamenlijk een boodschappenlijst bijhouden en nooit meer iets vergeten. Bovendien zet de klant dit lijstje eenvoudig om naar een bestelling bij zijn lokale Plus supermarkt. De bestelling is daarbij ook nog aan te passen, zodat het nog aangevuld kan worden wanneer er toch iets ontbreekt. Inmiddels bieden bijna tweehonderd Plus supermarkten de mogelijkheid om producten te bestellen en thuis of op het werk te laten bezorgen.

More to come
Voorafgaand aan de ontwikkeling van de app zegt Plus uitgebreid markt- en klantonderzoek naar de behoefte aan, en verwachtingen van een app te hebben gedaan. Plus: &;Daarnaast hebben we de gebruikersvriendelijkheid van de app getest om klanten optimaal te ontzorgen. In de loop van dit jaar wordt de app verder uitgebreid om hem nog completer te maken – wederom op basis van input van klanten.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in