Overslaan en naar de inhoud gaan

Brouwers bier terug bij Albert Heijn

Het product heeft wel een nieuwe smaak en een nieuw jasje gekregen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Brouwers bier ligt vanaf maandag 20 juni weer in de schappen van de Albert Heijn-supermarkten.

related partner content for mobile comes here

Brouwers bier was vanaf 1978 het eigen merk van Albert Heijn, maar werd in 1999 weer van de markt gehaald en vervangen door Albert Heijn Pilsener. Het nieuwe merk heeft volgens de retailer een nieuwe smaak die meer bij deze tijd past: ‘Met een unieke propositie die past tussen een karaktervol speciaal bier en een dorstlessende pilsener’. 

Brand identity bureau Millford moest ervoor zorgen dat de nieuwe identiteit ook paste bij de nieuwe smaak. Vanuit de merkwaarden karaktervol, toegankelijk, kwaliteit en eigentijds heeft Millford &;het logo en de stijl ontwikkeld en deze doorvertaald naar alle touch points&;. 

Daarnaast heeft Millford het hele assortiment voorzien van een eigentijds packaging design. De brouwer staat hierin centraal, het gebruik van koper in de productnaam (niet bij de omverpakkingen) en het blauwe vlak geven een edgy tint aan het etiket waardoor de pilsener een eigenzinnig design krijgt, aldus het ontwerpbureau.

Naast blikjes is het bier ook te verkrijgen in flesjes met een draaidop. De flesjes zitten in kartonnen kratjes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in