Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim van der Bilt managing director medialabels Dentsu Aegis Network Nederland

Hij gaat ook mediabureau Carat leiden, dat als ‘poort’ moet dienen voor de andere specialismen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tim van der Bilt was managing director Amplifi (de inkooptak van Dentsu Aegis Network (DAN). Nu krijgt hij de leiding over alle mediamerken van DAN waaronder naast Amplifi, Amnet, The Storylab, Posterscope en de mediabureaus Carat en Vizeum. 

related partner content for mobile comes here

Bij Carat vertrok managing director Sander Fauth eerder dit jaar. Van der Bilt is in feite zijn opvolger.

Van der Bilt, Wagenmakers, Buschman, Van Loo


Van der Bilt wordt officieel managing director Mediabrands, één van de vier pilaren bij DAN. De tweede is Performance, data and tech, onder leiding van Saskia Wagenmakers (iProspect, DAN DNA) en creatie, waarover Dick Buschman (Achtung!mcgarrybowen, Isobar, Kraftwerk) de leiding heeft. 

Van der Bilt wordt officieel managing director Mediabrands, één van de vier pilaren bij DAN. De tweede is Performance, data and tech, onder leiding van Saskia Wagenmakers (iProspect, DAN DNA) en creatie, waarover Dick Buschman (Achtung!mcgarrybowen, Isobar, Kraftwerk) de leiding heeft. 

Merkle (waar het onlangs overgenomen Oxyma onder valt) komt als vierde pilaar naast Dentsu Aegis Network te staan. Jos van Loo leidt Merkle en zit samen met de andere drie in het managementteam met daarboven CEO Julius Minnaar.
 

Carat 


Waar staat Carat tussen de ‘concurrentie’? Van der Bilt is daar duidelijk over. ‘Het gaat goed, al is dat niet altijd zo zichtbaar. We geven er niet zo veel ruchtbaarheid aan, maar dat we tweede zijn geworden bij de mediabureaus in het Kerstrapport, betekent dat de klanten ons waarderen.’

Als bewijs geeft hij dat Carat de afgelopen twee maanden verschillende nieuwe klanten won: Adyen (betaalservices), Takeaway.com (Thuisbezorgd), IENS/Trip Advisor en Holland Casino. Daarnaast verlengde Reckitt Benckiser. ‘Die laatste klant kiest Carat voor inkoopvoordelen, IENS voor de planning en Holland Casino voor onze expertise op het gebied van gambling. Zo zie je dat klanten voor verschillende disciplines bij Carat komen.’

'Carat wil zich profileren als intiem netwerkbureau met een warm, lokaal gevoel. We hebben zowel grote mondiale klanten (Philips, adidas, Microsoft en Mondelez) als lokale. Daarmee willen we ons onderscheiden.’  



'Carat wil zich profileren als intiem netwerkbureau met een warm, lokaal gevoel. We hebben zowel grote mondiale klanten (Philips, adidas, Microsoft en Mondelez) als lokale. Daarmee willen we ons onderscheiden.’  

'Carat wil zich profileren als intiem netwerkbureau met een warm, lokaal gevoel. We hebben zowel grote mondiale klanten (Philips, adidas, Microsoft en Mondelez) als lokale. Daarmee willen we ons onderscheiden.’  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in