Kraft Heinz voor media met alle merken naar Starcom
Het gaat om de mediaplanning en -inkoop activiteiten van alle merken


Kraft Heinz gaat per 1 januari 2018 wereldwijd in zee met Starcom, onderdeel van het Publicis netwerk. De foodgigant wil haar media-inkoop wereldwijd bij éen bureau onderbrengen 'om synergie-effecten en best practices te realiseren'.
In Nederland verkoopt Kraft Heinz naast Heinz en Planters ook echte Nederlandse merken als Honig, Brinta, Roosvicee, Karvan Cévitam, Wijko, Venz en De Ruijter.
In februari koos Procter & Gamble er al voor met alle merken naar het Publicis One-mediabureau te gaan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Digitale campagnes
Kraft Heinz voor de digitale campagnes van haar digitale merken Roosvicee, Karvan Cévitam en Honig gekozen voor a friend of mine als digitaal bureau.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid